onsdag, augusti 27, 2008

intressant?

Richard är vår filosofi lärare och honom skämde jag ut mig som fan för på hultsfred i år haha, riktigt pinsamt! Han gav mig någon blick i klassrummet när vi slutade och sen sa han något i caféterian, pinsamt mhm. Sen är vår religions lärare en blandad ras som består av gammal, sträng, rolig, flummig haha faktiskt. Annars sög dagen för övrigt, förutom:

. . att jag handlade lite saker till skolan som behövdes. Så nu är jag klar inför skolan, again haha.
. . att jag köpte lite saker på H&M, nödvändiga saker så att säga. Inte ofta man gör det.
. . att jag köper min laptop nästa månad istället då jag har 12-13 tusen och lever på 1500 denna månaden. Så jatack, jag kör på ett smart drag denna gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

HELLO

Det sista du skriver om att du lever på 1500 låter vetigt, hoppas du kan spara smart det e inte så dumt att ha pengar över om man har handlat och kan även åka någonstans....råd från en som en gång i tiden slösat som du. Kram