fredag, maj 23, 2008

till linda

min fredag: ingen skola för min del antagligen oh pallar verkligen inte. och orkar inte förklara varför :( kan lika bra bara skita i allt känns det som. det har visst påverkat mig mer än vad jag trodde ..
i alla fall, efter att ha sovit ut så ska jag möta mina hultsfredmates kl 15.00 och köpa bir till hultan. sen blire hem igen och fixa mig och bli kvinna. ja ni hörde rätt. blir från baggy till tjej höhe (askungen!! nä)
ska till milenas 18års fest på kvällen, hoppas det blir nice! en massa vin och öl, jag ska vara riktigt odräglig och full. då har jag lyckats med min kväll :) jag hoppas att jag har linda på min sida! are u with me honey? jag som skulle hålla mig innan hultsfred, nä skit i det. peace

1 kommentar:

L sa...

<3 always paulish, and u know it :)