söndag, maj 25, 2008

min helg!

haha underbar helg. dock jävligt hård om jag ska få vara ärlig
och jag var tjejig för en gångs skull. varför: 18 års fest :) ha

fredag:
*milenas 18års fest, blev en massa vin där
*sen emils 18års fest, blev en massa öl där haha
*dagen efter var man bakis som fan med stollen linda
och henry som hade sovit här och jag fick max 4 timmars sömn, oh!

lördag:

*dk med simon jenny guth osv då jag drog hem med sofie m.m
efter nån timme då jag mådde bajs och var tvungen att fixa mig.
*förfest hos filippa och det blev ölölöl
*sebbes 18års fest då det blev ännu mer ööööl, nice
*sen MUFF fest hahaha så jälva kul där jag träffade sofie alexandra jacob carl-johanski viktor osv haha sjukt kul faktiskt. alla var rätt på lyset om man ska säga så
*kom hem vid halv 5 på morgonen. sjukt bra

söndag:
*varit allmänt bakis och slö idag med, mest huvudvärk
*firat mammsi hos malins (brorsans flickvän) föräldrar, var ett rejält gäng faktiskt sjukt trevligt vare, god mat och hela kittet!

Inga kommentarer: