måndag, februari 25, 2008

värt att läsa

(hos michelle i lördags haha, här allt började)

lördag: haha vart ska jag börja. en oförglömlig lördag i alla fall.

* fira michelle som hade fyllt 18, riktigt kul folk! tack :)

* halv 3 ringer jag mamma, hon drar med mig in på cantina
* super där med min mammi haha
* sen cardinal med bartendern (min brorsas polare)
* super och umgås med dom ännu mer där
* efterfest hos calle (brorsans polare)
* supit färdigt vid 7 på morgonen
* sova till 21.30 på kvällen + spy 4 gånger haha
* mamma tar hand om mig, tack och lov för henne :)

måndag: känner att jag borde ha pluggat hela denna dagen istället för att ha suttit framför denna idiot-saken. nä skoja, love you computer! men ska nog kolla igenom psykologin lite efter american idol, känner att jag verkligen måste! ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

haha paula, vilken jävla lördag! :D