lördag, februari 23, 2008

fredag: jag är alltid en dag efter med bloggandet typ. men skit i det. har man fullt upp så har man.
igår blev det förfest hos lina, det tackar vi för. sedan drog jag ut. träffade lite folk och sen hem. men har huvudvärk som fan idag. stackars mig!

lördag: ska chilla tills jag ska börja jobba som dvs är kl 16.30-21.30. sen ska jag kanske till michelle? vill träffa celia också för hon fyller år idag, för dom andra ska fira henne. får se hur det blir ikväll alltså. är sjukt nervös just nu, fråga mig inte varför för det pallar jag inte ta haha. fast jag borde inte vara nervös? jag är cp ibland. tacka gud att det äntligen är lördag i alla fall :)

1 kommentar:

Anonym sa...

faaan, hade jag vetat att du jobbade igår hade jag kommit & tiggt en jäävla massa sheisseburgare av dig paulie :D hahahaha. ihihih, är du nervös över "din" lion alpin-micke? tell meee ;*;* miss you på lacken, ska vi ta oss en fet fika i veckan elr nåt? :D <3