söndag, december 23, 2007

om ni orkar läsa såklart ...

Fredag: Var hos Linda. Jag och några andra tjejer åt hos henne, väldigt mysigt och Ina var sjukt rolig haha. Hon är i och för sig också skytte, så inte så konstigt att hon har humorn i sig. Sen kom alla och började supa och så, därefter kom mina grabbar som menas då med Niklas, Jonas och dem. Efter ett tag hände en massa bajs som jag inte orkar berätta om, men kan säga: bråk, knivar, bölande, mitt blod på foten haha ovs. Men kvällen slutade bra, Lindas mamma och Mats kom hem efter att detta hade hänt och de var hur glada som helst haha. Jag och mina boytoys stannade kvar hos henne till typ 4-5 på natten och Linus var lika cp som vanligt och jag var trött och bakis som alla andra, fast vi söp ändå. Sen sov jag där.

Lördag: Igår var jag hos Basse på fest där Lalle, Ponna, Pim och några andra var. Stack dit med Linda och Angie! De hade nog inte så kul eftersom de inte kände någon, jag hade faktikst kul haha. Sen stack vi in till stan och köpte pommes, nam nam och jag kom hem 3 i natt. Jobb idag ju!

Idag: Idag har man jobbat sen kl 13.15-19.00, har nog aldrig varit så här glad innan på jobbet. Alla gäster verkade tycka om det för de bara skrattade och log haha. Aja, ibland får man bjuda på sig själva ;P Nu ska jag iväg!

Inga kommentarer: