fredag, december 21, 2007

johannas super sweet sixteen




johannas fuckin' fest var fuckin' good.

det var helt galet och jag tackar alla för igår. orkar inte berätta här vad som hände, får berätta om festen på måndag ;) och jag har nog alla 91or mot mig nu haha eftersom jag sjöng hela tiden: vem vill gå i ettan nu? ingen ingen! men naj, dom är snälla. kände alla som var där, riktigt härligt folk. sen togs det lite fula bilder på mig som jacob aka le kryll konstaterade och skrattade åt haha.

efter festen drog vi till kebab king och käkade, jonas började bråka med alla och jag rapade högt som fan då två killar frågade om det verkligen var jag och sen när de fick höra svaret skrattade de ihjäl sig hahah. manlig man kan vara! sen drog jag stollen och nigge hem till nigge och sov där. fråga mig inte varför jag hamnade där? haha. tog taxi till humlegården då jonas var med, han slängde sig på taxibilen sen eller ja, H.F taxin. sen somnade vi vid 5 typ.

är i alla fall bakis som fan idag och det är bajs. käkat pommes nu vid 18, har inte fått i mig något annat.
nu ska jag på tjejmiddag och ta några återställare sen kanske fest? :D så det ska vara. skrumpen lever vid 25 års ålder som elle sa.

Inga kommentarer: