onsdag, november 07, 2007

Seg dag som vanligt. På japanskan såg vi klart Battle Royale. Det finns även en tvåa, så jag får se den med någon gång. Idrotten var kul då vi hade simning. Jag gjorde valen, en kvinna dampade på Linda i duscharna, fönen gick sönder när både jag och Linda skulle föna håret haha. Sen när jag, Linda och Viccie cyklade över ett övergångsställe så tutade två gamlingar som fan på oss och Viccie fick damp och började vifta med händerna, vi fattade inte vad felet var ju. Sen efter någon minut såg jag min vante mitt på övergångsstället och sen var det pinsamt för oss som blev skitsura på gamlingarna haha. Nu ska jag plugga: tyska, svenska, japanska och engelska. Auf Wiedersehen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha den katten, SÅ GULLIG ÄR DEN!

Paula sa...

Anonym: Ja! Verkligen. Fast dom är dyra