torsdag, november 08, 2007

Nu dör jag. För det första så har jag haft mardrömmar på lovet om tyska provet och för det andra har jag gått och oroat mig hela veckan till idag eftersom vi skulle få reda på provet. MEN nej, eftersom vissa i vår grupp inte gjort provet så får vi reda på det nu på måndag istället. OH, ännu en helg som blir oroande för min del. Fuck it. Ska försöka att inte tänka på det nu så mycket och koncentrera mig mer på de andra läxorna ;P Snart börjar Dawson's Creek så måste förbereda mig lite. Har missat skitmycket nu ju, damn! Nicht gut Paula. Ciao.
-
Läser den boken som jag hittade igår som handlar om stjärntecknet Skytten. Läskigt att allt stämmer in så bra på mig :| Allt stämmer in på kärlek, sex, utbildning, hur jag var som barn, fritiden, vad jag äter, mitt hem, yrkeslivet och hur jag är nu som person. Gah, måste kolla mer på www.aha.nu som Caroline gav mig som tips. Älskar att läsa sånt här ;)

Inga kommentarer: