onsdag, november 21, 2007

jag har varit nörd again. fast har bara sett två filmer idag. men dock sett en massa avsnitt av olika serier som:
* våra bästa år (och nej, de har inte kommit på vem som är mördaren. men jag vet vem det är eftersom niclas sa det. im so happy im so glad...)
* dawson's creek, fan vad hon eve förstör allt för dawson.
leave him alone!

* one tree hill, har dock redan sett det avsnittet
som visades men vad gör det?

* that 70's show, oh gud som jag älskar det programmet!

kollade click och a nightmare at elm street. de filmerna med freddie kruger är ju så underbart mysiga haha. speciellt när man får höra den här sången:

1,2 freddys coming for you
3,4 better lock the door
5,6 grab a crucifix,
7,8 gonna stay up late,
9,10 never sleep again.

haha det är nog inte bra för mig att vara sjuk. lever ju bara i min egna lilla värld med en massa filmer och serier. kanske blir som dawson till slut? han som lever sig in i sina favorit filmroller, oh no haha. naj nu ska jag sluta nörda mig och vila istället. låter som en bra idé!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag vågar inte lära mig köket! kommer bränna upp armarna typ :s

Paula sa...

haha man bränner sig jävligt mycket. men det är SÅ mkt roligare lovar jag dig. man kan snacka och mög hela tiden. man har mkt roligare där iaf :D