torsdag, november 22, 2007

chris martin, my man

idag hände något dramatiskt från min sida. ingen film today. ja, ni läste rätt. ingen film för min del. congratz to me! fast dock har jag kollat på våra bästa år och dawson's creek såklart, som jag absolut inte får missa. avsnittet idag var skit bra. jag vill också gå på high school i usa eller college åtminståne. fyfan vad kul det hade varit. nam nam på alla smaksiga killar oh give me haha.

i alla fall. måste plugga idag även om jag verkligen inte har ork till det.
sen . . . är det någon som håller med mig om
det jag skrev i vår klass blogg
?
ni vet det med lärarna :D word paula

1 kommentar:

Maria Edie Lou sa...

yo paui! ja, just nu har jag koll på läget och det känns jättebra att vara vänner,konstigt nog. trodde det skulle göra ondare efter ett år av kärlek men det kanske svider sen när han åker. varför det tog slut på var lite tvivel på känslor, bråk och så hans resa mitt i allt. det funkade liksom inte, men jag är tacksam för ett fint år iallafall. hoppas du mår bra, puss!