onsdag, november 14, 2007

Ingen emo dag today, det har nog gått över. Det är nog tack vare min klass som gör att man blir glad och tänker på andra saker än det man icke ska tänka på. Tack. Jag älskar min klass för alla är så mongo och jag skrattar hela tiden åt vad som än händer haha. Idag visade alla fram sina bitchiga sidor dock när vi hade idrott, haha det var så jävla kul och jag är sjukt glad att jag kom i det röda laget. Trodde dock att vi skulle förlora hela tiden när Sebastian hade delat upp laget men icke! JIPPIE, jag är världens sämsta förlorare när det gäller sporter/spel, ja allt, så jag var glad när vi vann hela tiden annars hade jag gått och surat resten av dagen. Tro mig. Nu ska jag i alla fall plugga röven av mig: engelska, svenska och matte. ciao

här har ni lite att skratta åt:
"sieg hail, alle Juden raus!". kvarterets skatan, så jävla bäst
jävla sverige med johan glans.
ja, jag vet att den är gammal men den är så jävla rolig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johan Glans är bäst! Kärlek på honom!

Paula sa...

JA. Jag älskar honom!