onsdag, november 28, 2007

idag klippte jag mig. och ja, jag klippte raklugg. i början tänkte jag "vafan har jag gjort?" haha men har väl vant mig nu ;P kommer i alla fall ha totte imorgon i skolan så ingen ser hur jag ser ut med lugg och utsläppt. för eh ja, jag ser ut som jag vet inte hur!

ska på bio ikväll med martin, mike och det gänget. vi ska se saw 4. ska bli kulkul!
har inte träffat mongona på åratal :D

annars har jag haft en cp rolig dag med mongo 1 och mongo 2, linda och malin. haha
vi kollade på resor i sommar, ooooh linda skaffa pengar :D du måste. annars får vi se vad det blir för något. ah jag längtar så jävla mycket nu! men ska käka nu, haj d o

1 kommentar:

Hedvig sa...

åh, raklugg! det vill jag ha vissa dagar och vissa dagar jämnlångt hår. blev det fint? :)

ah okaj. men ändå, palla jobba varje helg och alla lov. då är man ju aldrig ledig :( men goa pengar

nä, det är ju tvärtom! det är på våren man har alla lediga dagar, tänk alla små långhelger och så :)