tisdag, november 27, 2007

idag käkade jag med mamma och hennes två andra kompisar på aldas (jag har no friends haha) mmm bakad potatis, nam nam men sen ska jag vara så klyftig och visa vad jag kan göra med läskens sån grej där uppe ni vet? så tar jag den i munnen och försöker vika den med tänderna, som jag alltid har lyckats med! gör det denna gången med men sen när vi går ut från aldas så känner jag att ena kindtanden är spetsig. så ja, såklart har jag förstört tanden efter det nu bara för att jag skulle impa på mamma :D bravo paula. men jag som alltid klarade det innan, vafan ..

sen älskar jag stora matcentrum som citty gross, ekohallen osv. var på citty gross där gamla ekohallen var idag och hjälpte mamma lite. hon skulle bara handla kattsand till Tigge och lite kattmat eftersom vi skulle köra förbi där ändå. men nej, när jag är med blir det typ tusen gånger mycket mer vad mamma ändå hade tänkt köpa. jag älskar att vara i sånna affärer för där finns allt! så mycket att välja på :) haha bonne jag är istället.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

hahaa jaha :p trodde man gled rundor på fettet liksom. åh, fy vad roligt. jag vill också åka skidor! men jag måste nog spara mina pengar till costa sen till våren :/ uhu. jobbigt att vara fattig student. haha nja, donken är kanske inte drömjobbet :P

jag har också en dold förkärlek till att åka och handla sådär :D åker alltid med pappa till maxi och köper mat, haha. man får alltid med sig så mycket gott hem

Hedvig sa...

just det :) ska bli riktigt roligt! det är så sant, så sant. sista året går dessutom snabbast av alla och nu är det snart jul. tänk vårterminen :o gosh. dagarna bara försvinner.

ah, men det är ju soft. men du jobbar där hela helgerna eller?

MM :D i love it! så har man alltid goda ostar hemma och kex och sånt, haha. tjockis