måndag, oktober 01, 2007

Jag saknar lite Stockholm nu när skolan har börjat igen. Dessutom förra veckan då jag gick i skolan sammanlagt 1 ½ dag. Fler sådana veckor tack. Dagen har gått snabbt som vanligt och äntligen är man hemma. Idag bestämdes även hur vi skulle bo i Val Thorens, fyfan vad jag läntar! Bara några månader kvar sen bär det av till skidbackarna och festandet ;) Fast festandet kan man ta igen här i lilla Helsingobrg med såklart, men en helt annan sak att festa där sägs det mohah. Måste leta snowboard bralls också, hjälp. Fast har ju som sagt några månader på mig att hitta ett par nice. Hittat ett par DC (uppe på bilden) fast måste veta hur mycket de kostar först.
Vilka tycker ni jag ska välja? ;P


Nu ska jag käka och sen plugga svenska. Orka veta allt om alla epoker förr i tiden, räcker att man vet vad epokerna heter haha. c i a o

2 kommentarer:

Anonym sa...

dåm bruna! :D

Paula sa...

jag tycker nästan dom beiga:D
oh jag vet inte