söndag, september 30, 2007

Hemma! Var i Stockholm i helgen som ni antagligen vet. Bilade upp på fredagen, hämtade Edde i Halmstad och bytte bil där. Wolksvagen om jag får be, kom på det på resan upp att det var en sådan bil haha. Jag var igång hela tiden typ och skrattade en massa. Fick nog bara tjugo minuter sömn på 6-7 timmar. Tillslut var vi framme vid Hotell Radisson där vi skulle träffa Rikard. Duschade och fixade oss och drog ut. Käkade kina mat första kvällen, riktigt gott! Edde, Erik och jag var trött och glöttiga så skrattade åt allt på restaurangen. Vi gick en bit tills vi såg en limousine och Rikard tappade det. Vi satte oss och jag kände mig som en filmstjärna haha. Det var galet, Rikard var galen som ville betala den summan för en timme! Men det var nice. Sen gick vi rundor på stan en stund och efter det drog vi till hotellet igen, lång dag och alla var trötta. De tog någon öl och sen sova. Jag snarkade som fan, Erik gick i sömnen, Edde frös, Rikard vet jag inte vad han gjorde, Jacob blev väckt av en orkester på morgonen tydligen eftersom han bodde nån annanstans medan vi hade isolerade fönster och bodde på 7e våningen ;) Nästa dag blev det stan. Käkade frukost och kollade i en massa affärer. Jag hittade ingenting, verkligen ingenting. Bara två plagg i hela Stockholm, wow. Skönt också, spara lite pengar. Blev dock kär i killen som hjälpte mig med jeansen och så, haha. Jag vill bo i Stockholm så jag kan gå till affären varje dag och hälsa på honom haha. Men det blev lite shopping för oss alla. Vi blev hungriga och det blev Pizza hut. Vi krängde två familjepizzor och fyra singelpizzor och till slut en banansplitt som killen bjöd på haha. Helt sjukt att man kan äta så mycket när man bara är fem personer! Sjukt mätta och alla höll på att dö, speciellt jag eftersom jag käkade så mycket. Kristianstad-killen var mycket treevlig. Drog ner i hamnen och satt där en stund sen begav vi oss till hotellet för att sedan köra hem. Var väl mest att Jacob ville vila en dag innan han börjar på sitt nya jobb. Kom hem fem-halv sex inatt. Duktigt trött och sov till 15 idag. Tack för en trevlig helg allihopa! :) Men får väl tacka Rikard mest som har varit så generös och snäll, han har tappat det haha

Inga kommentarer: