söndag, oktober 21, 2007

igår var kul, efter att vi hade lämnat festen. drog till någon oscar som var josses brors bästa polare, haha helt fel. och alla var typ 21 där och så kommer jag josse och celia som är mini, men kul var det. sen drog vi vidare till stan, jag träffade några trevliga pågar utanför hampan och vi började snacka om vart jag skulle åka om jag skulle jobba utomlands (skidorter och så), fick skitbra tips och det är inte alls så svårt att få jobb som alla säger! sen ska jag flytta till österrike med jonathan nu i maj? haha, sen ville jonh att vi skulle åka till val thorens i april tillsammans. alltså vad är det för folk man träffar ute? men så jälva kul ;P

jobb idag och sen hem och plugga så en jävla galning. har tre prov den kommande veckan:
* mån - tyska
* tis - matte
* fre - svenska

Inga kommentarer: