lördag, oktober 20, 2007

igår blev det bowling med rikard och edde, tackar jag för. sen ner till stan, hälsa på broder på telegrafen fast han var inte där så fick säga hej till hans polare istället haha. sen vidare där jag ser min internationella relationer studielärare som är med på alla lektioner och jag var inte i skolan igår. ojdå... mårten kom sen, följde vi honom till knutan och hem till jacob sen. sen sova för min del. sen får jag en massa sms av mattis (favvis) och kungen. jag älskar verkligen mattis sms, speciellt när man knappt kan läsa dem haha. och en massa som ringer mig. VARFÖR? just igårkväll då jag inte var ute. sug
ska jobba snart, tre timmar. lönt? skit i det, i need money.

jag har inte lyssnat på just jack innan så mycket, men har kommit på att de är riktigt bra. mmmm

Inga kommentarer: