lördag, september 22, 2007

Jobbat idag, från 9-18.00. MHM det var jobbigt, var helt slut redan vid fyra! Nio timmar är alldeles för mycket för mig har jag insett haha. Sjukt mycket folk idag - igen, som vanligt. Sen var det en gäst på slutet som var jättetrevlig mot mig, skulle byta ut ketchupen och han hjälpte mig t.o.m och sen snackade vi lite, han sa att han kände igen mig och frågade hur gammal jag var. Jag bara: Eh, jag är bara 17 haha. Han: jaha.. Jag: men du kanske har sett mig ute eller något. Så snackade vi lite om allt så sitter hans flickvän och väntar på honom haha naw och jag vet vem hans flickvän är! Hon är i alla fall jättesöt så ni vet. Ska till Celia ikväll där min lille soulmate ska firas, 20 år. Congratz! Så vi blir ett par stycken där, sen kasnke vi drar ut? Kanske träffar Rikard och Edde med. Nu måste jag fixa mig, har lite bråttom! ciao

Inga kommentarer: