fredag, september 21, 2007

idioti

Jag är så jävla sur nu! Jag har internationella relationer från 8.15-9.30 därefter har jag håla i nästan FEM timmar till 14.20 då vår svenska lektion egentligen börjar. Så kommer jag till skolan vid fem över två och går in i klassrummet för ingen var ute i korridoren så har dom lektion som slutar tjugo över två. Eh, har jag missta något? TYDLIGEN! Eftersom de bestämde senare i skolan att vi skulle ha svenska lektion 13.00 istället för 14.20. Men om ni nu ska ha det så meddela mig också tack och Ann-Louise du som lärare borde meddela alla som har lika stor håla som jag i så fall som inte har hört detta och lita inte på att eleverna ska säga det till alla som har håla i fem timmar! Innan jag gick hem från internationella relationer hade jag frågat Milena om vi började 14.20 idag som vanligt och då hade hon svarat ja men sen bara ändrar ni. Om ni ska ändra så kan man göra det på den lektionen innan vi har på fredagar. Oh bli så jävla sur på sånt. Och hädanefter att jag ska börja cykla till skolan igen (måste bara hämta den på Mc Donalds) ska jag raka vägen hem på snabbaste sätt efter. Glöm att jag ska skjutsa någon mer! No way.

Sjukt sur för att jag hade kunnat sova hela denna tiden istället för att vara i skolan en kvar. Idioter!
Är även sjukt sur för att alla ska ut ikväll och jag ska jobba imorgon kl 9. Fast en sak är bra, eller nej två. Jag ska kolla film med Ida och min lön är smaskig. Trodde verkligen INTE att jag skulle få den lönen, trodde jag skulle få typ 1000 kr. Hej då alla idioter som inte borde läsa denna bloggen men som läser den ändå.
- En sur Paula, don't mess with me

Inga kommentarer: