onsdag, september 19, 2007

Hemma från skolan idag med men mår bättre dock! Har kollat på Seinfeld hela dagen ska nog kolla lite Heroes nu också. Måste även plugga tyska till imorgon, har typ tusen glosor. Fast det får jag göra senare. Sen ikväll är det även Grey's Anatomy, säsongspremiär för det programmet. Fast det är dubbelavsnitt, oh im so happy. Fast Heroes går vid 21.00 alltså samtidigt som Grey's, så ett litet dilemma där, fast ändå inte kom jag på nu. Har ju hela Heroes säsong 1 här hemma! Nu behöver jag inte oroa mig över det. Igår segade jag hela dagen, gjorde inte ett piss rent ut sagt. Dock skönt att inte göra ingenting heller. Blev en massa tv tittande, but i like it. Speciellt när alla bra program började 20.00 och pågick till 01.30. Tv-nörden jag är istället haha. Jag har inget liv :) Puss på er med.
auf wiedersehen

Inga kommentarer: