tisdag, september 04, 2007


Dett känns som att jag har mycket att skriva om idag, men det stämmer nog inte. För det första hade vi naturkunskap idag, trevligt att vara ute och inte inne i alla fall. Sen hade vi matte, gah. Jag har faktikst varit rätt aktiv i skolan idag, framsteg Paula, framsteg! Efter skolan skulle jag till tandläkaren. Fick lite halvdåliga besked dock, ett hål (haha, det har varit sommar ju!) och min ena framtand är död så där ska vi borra och rotfylla. Yey, kul! Slog ju ut den andra framtanden för några år sen och nu har den andra framtanden påverkats av när jag slog i tänderna i trappan. Så fixin fixin' blir det den 9 oktober. Drog man ner på stan för att byta byxor, stack inom No Boundaries snabbt och efter ett tag kom Hedvig in med sin boyfriend. Jag hängde med dem på stan och sen stack de och käkade och jag hängde med för att titta på. Är ju nyttig nu ju! haha kom hem vid 7 och sen drog jag ut för att jogga. Dokti jag är. Såg nyss Kyle XY, blir ju bara bättre och bättre för varje avsnitt. Sen är det So do you think you can dance, måste plugga innan det så jag blir färdig med svenskan till imorgon, r lite halvfärdig dock. Fast måste kolla lite på House också, det är ju så bra! Nu orkar jag inte skriva mer och hoppas ni orkar läsa allt shit ;)

Måste berätta det om nörden bara i matan idag ju! haha. Så stod vi i mat-kön så har vi börjat med brickor och jag har tappat bort min så var jag tvungen att ta en djup tallrik medan alla andra hade en platt som vanligt. Så står några nördar framför mig, så den ene petar på mig och säger högt "HAHA MOBBAD!" och tycker det är skitkul typ. Själv fattar man ingenting och bara "jajaj, du är mobbad för att du är nörd". Men det sa jag inte, jag är för snäll :) men blev helt stum av det han sa i alla fall.

Inga kommentarer: