onsdag, september 05, 2007

Det har varit en mycket bra dag idag. Började med skola, hade japanska. Vi fick käka kakor där, mumms. Hade även redovisning på svenskan idag, det gick helt okej faktiskt. Blev lite blandade emotions på redovisningarna haha, Carro det puckot började skratta och mög. Efter det gick jag ner med Carro på stan, haha så jävla roligt med "Nangalia IF, kiss och bajs lajnovic" eller vad det var nu. Sen träffade jag John på No Boundaries of course, där skrattade jag jättemycket i alla fall. Mycket trevligt, blev fotad i två t-shirtar. Vill nog ha den bruna circa tröjan, skitfin! Efter det stack vi hem till honom och käkade en massa, jag gjorde i alla fall. Drog till väla, Johanna följde med fast vi kom inte så långt eftersom puckona började bråka som fan så det slutade med att John släppte av Johanna på en busshållsplats mitt i jag-vet-inte-vart-landet haha, psycho alltihopa. Hämtade även tillbaka min telefon - ä n t l i g e n. Hälsade även på Mårten och Jacob, trevligt trevligt. När John skulle köra hem mig så började hans gast sjunga haha, mycket roligt. Jag höll på att dö av skratt. Bra dag idag igen i alla fall, tack :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA, Johns min på bilden, haha.
han ba: snygga lögar! haha :*

Paula sa...

Hahahahah, jag vet