torsdag, augusti 30, 2007


Ännu en bra dag, kan verkligen inte klaga på dessa dagar. Vet inte varför de är så bra, de bara är det! Skolan idag och hade bara två lektioner, riktigt skönt. Efter det drog man till stan för att träffa mamma på Wayne's, fikade snabbt då jag märkte att hon och en kille satt och flirtade med varandra. Jag bara - gå till honom och snacka då! Men mamma mesade som fan i början men sen drog hon och de fikade istället så jag gick till broder Patric istället som var på Fahlmans med hans polare. Efter fikandet drog jag till No Boundaries och blev fotad, så nu är allt klart.Mamma kom in efter att ha fikat med REAL MADRID'S TRÄNARE (som jag fick reda på senare när jag kom hem) i några timmar. De ska träffas imorgon med, haha alltså jag dör på min mamma. Hon är bäst! :D Ofta, liksom en på miljonen så är det han. Hade han skrivit autografer till mig och mina brossor, wiho. Patric tyckte det var as coolt och han och mamma hade fikat innan på Wayne's och då satt han där innan och tyckte väl att han hade känt igen tränaren som fan men kunde inte greppa från vart. Men min andra broder Daniel var lite kinkig för hans favoritlag är Valencia så han hatar Real Madrid. Gast. Riktigt coolt i alla fall och det fula är att de ska träffas igen också haha. Mamma träffar en kändis.

Annars har jag varit ute och joggat senare på kvällen, riktigt skönt var det. Kanske inte hinner att jogga imorgon, får se hur det blir av med det. Ska ner på stan i alla fall och köpa tröja hos Jeppe, sen får vi se vad som händer på kvällen. Kollade på Las Vegas innan, oh så bra det programmet är. Nu kollar jag film på 5an. adios! ;)

Inga kommentarer: