onsdag, augusti 29, 2007

Idag har också varit en bra dag. Jag har gått på alla lektioner idag, varit på stan och joggat ikväll. Nyttig jag är, jag vet. Fast allt har en nackdel ju, dock var det stan denna gången. Jag käkade lite onyttigt och handlade upp mina pengar, damn! Nu har jag bara 1000 kr att leva på till den 25e. Fuck. Jag får leva billigt denna månanden. Som vanligt då hehehe.

Min jävla cykel står kvar på Mc Donald's eftersom jag inte får upp crap-cock-låset till cykeln. Ska ta mammas nyckel och testa om jag får upp låset med den istället för jag upptäckte att min nyckel var lite sne. Drar efter What About Brian, älskar det programmet! Oh, har missat lite och så mycket har hänt. Men kommer inte missa det nu eftersom skolan har börjat och man inte är iväg så mycket på kvällarna nu ju. Det var allt om min dag i alla fall :p

Inga kommentarer: