torsdag, augusti 23, 2007

igår var jag med john och mårten, chillade och så bara. käkade först på mårtens jobb, mmm fick gratis käk sen iväg för att hälsa på jacob. bli sen sur på honom för han säger ibland lite onödiga saker som sårar, faktiktiskt! (jag vet att du läser detta) sen hem till mårten för att chilla.

idag var det skolan, knappt lönt. hade två lektioner - engelska och tyska. wiho, jag ska fan lära mig tyska som in i.yesyesyes. alla nya lärare hatar nog mig, jimmy, joel och carro. haha carro var jätte taskig idag faktiskt. jag skriker till min klass i korridoren när vi hade slutat efter engelskan "vem ska käka?!" svarar en 1a "jaaaaaag!" så går carro förbi och säger såhär "håll käften jävla fetto" hahaha så jävla taskigt men ändå sjukt roligt. nu ska jag typ sova, tröttast. g'night

Inga kommentarer: