fredag, augusti 24, 2007

Dagen börjar knas. Kommer till skolan vid 08.00 och frågar om vart jag ska vara. Säger de sal 4. Sitter jag och väntar där med två andra och så kommer SYOn springandes till oss 08.15 då lektionen börjar och säger att vi ska vara på Nic och ha retorik där! Får vi gå dit och fråga om hjälp. Riktigt många som inte visste vart de skulle vara så alla var utanför receptionen. Nej, vi ska vara på Tych visar det sig sen! Men tillslut kom vi rätt. Fast efter lektionen så säger Armin att läraren ropade upp mitt namn på "internationella relationer" haha. Just fan, jag tyckte väl att jag inte hade valt retorik. Så nästa gång kommer jag vara i rätt sal och rätt ämne förhoppningsvis :)

Slutade vid halv tio så har håla till 14.15. Ska sova lite innan jag börjar för jag är sjukt trött! Efter lektionen ska jag möta John, för han har också lektion på Olympia. Sen ska vi ner i stan. Jag ska handla en tröja eller kanske två på No Boundaries. Ska kanske även bli fotad idag, får se om vi har tid med det. Måste ringa jobbet nu och sjukanmäla mig. Puss

Inga kommentarer: