onsdag, juli 18, 2007

Ännu en fin dag med fint väder. Det tackar man för! Kanske har blåst lite mycket, men inte ska man klaga. Vågorna i havet var enorma och det var sjukt skoj, själv höll man på att dö i havet medans alla andra hoppade i som delfiner och tyckte det var as skoj och kom upp snabbt och lätt medans jag fick kämpa - mini, haha.

Blev en dag som jag tillbringade på Elgiganten för att lämna min mobil IGEN för tredje gången på ett år! Får väl se vad de säger när man får tillbaka den, fast jag undrar om de tillverkas längre. För förra gången jag lämnade in den så hade de knappt några kvar pga att de inte tillverkas mer. YES säger jag bara i så fall! Kanske man får välja ut en ny mobil :) Annars drog jag och mamma till väla sen (hatar det stället!) blev att man köpte en skjorta och en klänning, ännu mer kläder.. Drog till stan och inhandlade ett par skor som jag behövde, riktigt sköna i alla fall. Efter det blev det stranden och där träffade man ett gäng. Kulkul var det.

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på What about Brian kl 21.00 och sen efter det kolla på Night at the Museum. Jobbar imorgon så orkar inte dra ut någonstans ikväll. Skulle egentligen till Niklas först med Ålle och de andra, men så blev det inte. Ska fixa här hemma nu lite! ciao

Inga kommentarer: