torsdag, juli 19, 2007

En dag på jobbet idag och inget jag ska skryta med. Fyfan, så fort jag hittar ett nytt jobb ska jag sluta där omedelbart! Hate that job. Mathias var väl som i början när jag började jobba på stattena - sur och kunde inte le alls. Så det blev lite jobbigt där, ironi :) Vi klarar oss utan honom! I alla fall, har fått snacka en massa engelska idag. Jag fick alla engelskmän, amerikaner och indier haha. Men man tränar ju på engelskan ;P

Nog snackat om Mc Donald's, förtjänar ju inte allt detta snack. Ikväll ska jag träffa John, Edde och dem. Blir väl att vi super, ska dock "kolla" på Per Gessle. Men fyfan, jag hatar honom! Kan inte lyssna på den killen alltså, känns som ett kniv i hjärtat varje gång man hör honom. Efter det drar vi nog hem till John och festar? Får se hur det blev med det, man får ju hoppas. Sen drar man hem för jag ska jobba imorgon med, från 12.00 -15.45. Lönt att jobba 3,45 h. Men skit i det, i need money. Ska in i duschen nu så jag blir klar nån gång. ciao

Inga kommentarer: