söndag, juli 29, 2007

Jobbade till 20.00 igår så fick skynda mig hem. Fixade mig på en timme, nytt rekord typ! Drog hem till Ahl där de andra var. Ahl hade tydligen spytt på golvet på toaletten, haha så han mådde inte så värst bra. Vi drog ner till stan då Abel kom på att det var Svenska Akademien halv tio, och jag hade glömt bort tiden helt och hållet så vi två drog och såg dom. Riktigt jävla bra var det, oh! Träffade de andra sen efter det och gick rundor lite överallt. Satte oss till slut på Gyllene Prag och drack lite. Efter det drog några hem till Mange, kollade film där. Klockan halv 8 var jag hemma haha. Sen skulle jag jobba kl 13.00, så mamma fick ringa in och sjukanmäla mig för jag orkade inte. Var för trött ;P så fick dom på mc donalds lite damp eftersom man inte egentligen får sjukanmäla sig under dessa tre dagar då helsingborgsfestivalen är, för alla är ute och dricker säger dom. så mamma sket i det och sa att jag var sjuk och inte kunde jobba haha. i alla fall ..

ikväll blir det minigolf och bio med edde, john och dem. vi ska se simpsons ;P
oh yeah. nu ska jag in i duschen! bye

Inga kommentarer: