tisdag, juli 31, 2007

ja, jag ser hemsk ut på den bilden. men whatever

it's a typical world we live in

Jadu, hur ska man börja förklara dagen? Haha jävligt misslyckad eller? Fast jälvigt rolig när man tänker tillbaka. Jo, så här började den.. Jag börjar jobba kl 11.45, tror att allt är lugnt och så men icke,icke. Sofie och Janni tar in mig på kontoret och låser. Tänker att jag ska få skit eftersom jag sjukanmälde mig i söndags, men det är något annat. Janni och Sofie: ja, paula du vet bilddagboken.. dock är internet också jäkligt stort.
jag fattar ingenting. jag: jaha? dom: jo.. att du vill spränga stattena mc donalds, att du hatar din chef, hatar all personal förutom vissa, hatar ditt jobb osv.. det med spräningen kan polisanmälas. jag: men ofta jag tänker spränga stället. hade en dålig dag bara, plus att man inte kan älska alla.. dom: det var onödigt sagt paula! men jag vet inte hur du tänker, men när andra läser det på din bilddagbok som jobbar här tänker vad dom har gjort dig.. och att du sjukanmälde dig i söndags fast man inte fick göra det utan intyg från doktorn, det kommer du få en varning för. och får du tre varningar kan du riskera att få sparken.
HAHAHA låt mig skratta! snälla. ORKA MED ER! Hoppas nån av er läser detta seriöst, skiter fan i vilket egentligen. Jag är som jag är och kommer ändå inte gilla någon av er där? bara dom i min ålder typ :) så fuck off.
man borde kanske skaffa lösenord på bilddagboken så ingen går och skvallrar till mina "halvchefer" något mer. Men skit i mc donalds nu!
-
Ikväll så har john ida lina och jacob varit hos mig. köpte en massa chips, dippa och så. satt och snackade en massa. faktikst nice :) jag behövde det haha. ska lägga mig tidigt ikväll som jag inte gjort alla andra dagar ;P tog lite bilder ikväll också, så dom lär väl komma ut på bilddagboken sen. ska lägga mig nu. g'night

Inga kommentarer: