onsdag, juni 06, 2007

tomorrow i'll be gone

you and me and a bottle of wine

Jag nästan svimmade idag så stressigt det var på jobbet, var kö enda till dörren hela tiden! Har folk inget annat än att handla Mc Donalds på en ledig dag? Seriöst, laga egen mat eller gå på restaurang med familjen en ledig dag och inte till Mc donalds. Sant

Imorgon kommer bli stressigt. Måste till skolan och hämta mina skolböcker (även lämna några). Efter det ska man ner i stan med John och jag måste köpa studentpresent till Martin. Gah, vet inte vad jag ska köpa än! Får panik.
Någon som har ett bra förslag? :) Efter det är vi väl på NB lite, sen ska jag jobba från 17.oo- 20.00. Sen hem och duscha och fixa mig sen hem till Michelle på fest!

Stressig dag som fan, jag som borde ta det lugnt egentligen haha.

I alla fall, nu ska jag in i duschen och fixa till mig lite. Ska nog ner på stan med John och träffa några tydligen?
Aja, hellre det än att sitta hemma på en onsdag kväll. Fast fan, då missar jag Grey's Anatomy. Fuck då

4 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTE snuffigt avsnitt!

Anonym sa...

hålelr emd alex:P går i repris på söndag antgligen..:P

Paula sa...

Alex: Oh! fan att jag missade det :/ fast mamma har berättat allt för mig!

Andreea: haha, bra! ska jag se det då :)

Maria Edie Lou sa...

eagle eye cherry, honom hade man ju inte bangat!!!