fredag, juni 08, 2007

old pic, men den bjuder vi på!

yeah

Går dagen blev inte så stressig igår som jag trodde den skulle bli, men lite stressigt blev det i alla fall. När jag kom till jobbet fick jag reda på att jag skulle stå i 1an, fick panik. Har aldrig stått där innan ju. 1an är då i den drive-in som man tar emot beställningar och betalt. Men sen när jag väl stod där ville jag inte ifrån.
I love 1an!

Efter jobbet gjorde man sig i ordning och skulle till Michelles fest men det blev aldrig så. Men som sagt, jag kom aldrig dit utan jag hamnade på PL13 istället haha. Träffade först Jacob och så snackade vi lite, sen såg jag att Alexander Scheele och Niklas var där! Så stod och snackade lite med dom sen hälsade jag på dom andra som dom var med - mina brossors kompisar som tydligen hade sett mig på Mc donalds ;D haha och så blev det att man stannade där. Riktigt skoj faktikst och så jävla bra musik! Sådan musik borde de spela överallt. Sen kom även John Tallström och några till. Stannade där tills det stängde och sedan drog man hem. Sovit fyra timmar och var helt seg imorse på att gå upp men det gick. Ska till skolan snart på avslutning, ohyeah!

Sen ner till NB och vara där ett tag och efter det kolla på studenterna - när de går ut. Sen hem till Martins student :)

Inga kommentarer: