lördag, juni 30, 2007

hittade ingen bättre bild

fuck bratz

Ibland är jobbet faktikst rätt så kul och det är inte ofta. Men idag var det skoj för Mia var skitfledare och då blir det bra och jag fick t.o.m en halvtimmes rast när jag knappt skulle jobba fem timmar. Yeah! Annars fick man stå i Drive In också. Mia sa att hon trodde att jag ville stå där ;D Eh.. fuck yeah att jag ville! Fuck kassan.

Annars ikväll ska jag bara chilla, orkar inte göra något.. Lite sliten efter jobbet ni vet ;)
Vissa firar Julle och så, men det orkar inte jag. Måste spara pengar till Båstad när jag ska supa
mig full och spy på alla bratsen. Fyfan för dom, öh! Alla ser ju likadana ut, hur kul känns det? Om du och din bästa vän har två killar som är brats, akta så ni inte tar fel! haha så jävla rätt. I alla fall, hej då - måste duscha

Inga kommentarer: