lördag, juni 30, 2007

denna korta tid som vi har här på denna planeten,
kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten

Igår jobbade jag från 12 till 15. Bara tre timmar men kändes som fuckin' 6 timmar! haha skit i det. ska jobba idag med och får min efterlängtade lön (eftersom mc donald's är cp). alla bara: paula, varför går du alltid in till mathias och han stänger dörren efter sig? hahaha. så jälva kul. ibland kan jobbet faktikst vara kul. Idag är jag faktikst på bra humör så hoppas ingen kommer att förstöra det för mig. Nej nu måste jag fixa lite här hemma och ikväll har jag ingen aning om vad som händer? får se :)
-
förresten .. var hos marcus igår och firade hans 17-års dag haha :) det var kul att träffa daniella i alla fall! riktigt efterlängtad var hon, oh jag älskar henne. hon och kim är mina bästa vänner! jag kan verkligen berätta ALLT för er och jag vet att jag kan lita på er. I alla fall, tog bussen vid halv två typ och när jag kom hem var mamma heelt dckad, schiesse. även tigris haha. ingen rörde på sig. skit i det nu, trevligt var det igår!

Inga kommentarer: