fredag, april 13, 2007

Jaha, vart ska vi börja då.. Kollade färdigt på Fargo och den var bra. Efter det hade vi en timmes rast och sen engelska, jävligt soft som vanligt! Sen mixade John med något så det blev helt fel, så nästa engelska lektion vi hade varade i tio minuter sedan hade vi rast igen haha. Samhällen började sen, kollade också på film då - Hotel Rwanda. Riktigt bra film, men sorlig. Lätt att jag ska adoptera 8 stycken negerbarn! Oh dom är så sööta. Rättar sagt, hela vår klass skulle adoptera negerbarn.
Jag och Linda hade "slagsmål" igen haha. Jag spottade ett halvt tuggummi på henne och hon kollade jävligt snett på mig och mitt "oh-oh" kom fram, sedan sprang jag min väg och hon efter haha! Sprang vi runt på skolgården som ett par gastar, sen ville hon putta in mig i buskarna men så blev det icke.


Träffade Celia på stan men sen stack vi hem till henne och solade på hennes balkong. Hennes elektriker kom hem till henne och han var ju jäkligt social av sig om man säger så haha. Men en trevlig prick! :)

Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska på fest (Antagligen) med Celia, Kindbacke och några fler. Ha det fint kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! yeah ;p

Anonym sa...

cutta linda FFS!

Paula sa...

Haha. Och vem är du? :P