söndag, april 15, 2007

In i dimman, in i kvinnan

Kan kortfatta fredagen först. Förfestade med Celia, Jonas och Kindbacke hemma hos honom, sedan drog vi ner på stan. Vi skulle först med till Steakhouse men eftersom Celia går på penecillin så hade hon ingen lust att gå ner där och supa. Men vi träffade Knut, Oscar och det gänget så vi stod och snackade med dem en stund.
-

Igår började med att jag drog hem till Celia och Josse var redan där. Vi gjorde oss i ordning och Celia och jag var tomater i huvudet efter fem timmar på stranden! Efter att vi gjort oss i ordning stack vi ner till stan för att träffa Kindbacke och hans vänner som vi skulle festa med. Stack hem till Sebbe och alla började supa på en gång! Härlig stämning och sjukt hög musik och grannarna kom efter tio minuter och skällde ut Sebbe haha. Men vi fortsatte och timmarna gick, fyfan så kul! Jonas var helt galen igår, jävligt galen. Jag sa att jag skulle ha gangbang med Sebbe och Jonas, Jonas blev helt till sig och Sebbe visste inte vad han skulle göra haha, oh gud så roligt! I alla fall, sen fortsatte festen och vi söp, söp och söp. Sedan blev jag sjukt trött så jag gick typ och lade mig sen sprang alla till sängen och lade sig där med mig haha. Sen fortsatte kvällen hemma hos Sebbe, orkar inte berätta mer. Efter det skulle de andra ner till Arom ( Jag och Celia kommer ju inte in ;) ), men vi hängde med dem ner vid halv två tiden. Jag och Celia drog hem till henne när de andra stack in på Arom så vi var hemma vid halv tre och ligger vakna till halv fyra och så ringer och smsar det en jäkla massa under tiden! Till slut sticker vi hem till Heggen där även Jompa är. Sebbe och dom ringde och sa att dom hade efterfest men det var för långt så vi drog till Heggen istället haha. Väl framme super han och Jompa ligger dckad i soffan! Vid sex tiden drar vi hem igen till Celia och sover :) Sjukt lyckad kväll! Tack för den allihopa

Som sagt, hoppas ni orkar läsa allt haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

som sagt, partypaula är på g! ;)

Paula sa...

indeed :D