torsdag, april 05, 2007

igår efter copenhagen var jag med celia, afro och kindbacke. dom fikade och jag krängde, sen stack vi till telegrafen haha så jävla oldish! glodde fotboll, CHELSEA jajajaja. fast det blev lika (dom mötte valencia), drogba - jättebra, duktig haha. sen var visst lilla teenfestgruppen där nere och glodde fotobll. men jag ville inte sitta där ;D haha. sen när matchen var slut kom lilla gänget ut och så stod vi och snackade med dom haha och elle fick panik när jag ringde henne! hon grät ;) säger vi . . sen stack jag, kindbacke hem till celia och glodde hostel. jag trodde den skulle vara så mycket bättre!
tre collage killar som är i amsterdam för att röka på och köpa horor haha som sen åker till slovakien för att ytterligare kunna sätta på some chicks?
haha början var faktikst roligast, skrattade heöla tiden, kunde inte ana att den var en skräckfilm. sen sög allt andra.. som sagt jag hyrde en skärckfilm den här gången..inte en film med mjukporr .. faktikst hahah ;D
nej den behöver inte jag se igen i alla fall :)
-

ska jobba senare idag. ORKA :) men iaf, ob ob ob

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker alltid på tamponger när ngn säger "OB" xD haha

Paula sa...

HAHA! hum nu kommer jag säkert också att tänka på det när nån säger OB , fan ta dig alex :P