fredag, april 06, 2007

började med att mamma kommer in klockan 10.00 och skriker en i örat: SKA VI STICKA TILL IKEA DÅ?! trevlig väckning, är inte van med sån väckning nej. det ska vara helkropps massage, klining och så som man får varje morgon mohaha. men nej idag blev det skrik-väckning. i alla fall, vi var på framme vid 11 tiden. ojoj vi hittade en massa. vi gör en extreme-home-makover tydligen i lägenheten, så ni vet ;) vi köpte en stor, stor spegel till badrummet och nån sån glaskiva som ska vara under, nytt badrumsskåp, massa kuddar, påslakan, nytt databord till mig, nya glas plus en MASSA mer. sen ska vi iväg och köpa nya sängar snart, mamma behöver bara låna ett släp av sin kompis. så drar vi dit och köper det och säkert en massa mer som vanligt ;P sen är vi färdiga. i alla fall, ikea var en bra idé. mamma skjutsade mig i den vagnen, och mamma tog fart och trodde hon var lika gammal som jag. jag: mamma för fan haha, mamma: schhh! kalla mig inte mamma ! hahahahaha. jälva gast :D hon ville visst inte att någon skulle veta att hon var mamma till mig, nehe.. tack ;) efter det så gastade vi iväg oss till en maxi, hatar mataffärer. så tråkiga, sen raggade en 40-årig babbe på mig ÖH! mamma köpte en massa öl också.för imorgon kommer mina brossor på påskmiddag :) dom ska sen till Björn som fyller 25 och fezta. det ska jag med dessutom (fast inte till Björn) (: ohyes!

3 kommentarer:

L sa...

"schhh! kalla mig inte mamma!" HAHAHAHAHAHAHA! JAG DÖÖÖÖR X)

Anonym sa...

din mamma verkar så rolig! :D

Paula sa...

hahaha ;D