onsdag, november 08, 2006

justin , my love !

Nu är det klart! JAG SKA PÅ JUSTIN TIMBERLAKE's KONSERT :D
fyfan vad glad jag blev när jag kom hem och mamma berättade att hon hade kollat på biljetter, priser och så. "ja, om du vill kan vi beställa nu" och jo, det gjorde vi. min mamma är bäst <3>

så nu är jag jätte over-happy

haha måste bara berätta vad som hände igår. går jag och elle ut från skolan, ser vi att hennes cykel har vält. sen ska hon då öppna sitt lås, och det är i sönder och nycklen går inte att ta ut! haha. och plötsligt börjar elle skrika en massa och damp, speciellt på sin mamma: jaja, men dra åt helevete! damp x 3 haha. så jag & elle får BÄRA hem hennes cykel och vi träffar folk som man inte vill träffa just då xD
-
ooh kan inte sluta tänka på att lilla JAG ska se justin timberlake. okey jag är ju inget fan precis, men so what? han är kändis & hans nya album is muy bien (var det rätt elle?)

Inga kommentarer: