lördag, november 11, 2006

igår (:

har inte skrivit på ett tag nu, men har inte haft ork nog att göra det. men idag har jag!

igår var riktigt kul. både hos elle och på arom.

började med tjejmiddag hos Elle, god mat dessutom och de flesta SL9 tjejerna. sedan kom även jacob, jompa och abbe en stund. & elle dog flera gånger! haha

sedan blev det arom. kön var ju bara såå jobbig att stå i. alla puttades och en massa, bögar haha. träffade en massa där inne som man inte hade träffat på as länge, kul! var där till kvart i 3 typ, sen stack jag till kimsie och sov där (:
det hände även en grej på arom som jag dock inte ska ta upp här! haha för ni vet vem personen är dock. men om ni vill ha mer info, kan ni ju alltid skriva på msn och fråga! ;)
kändes som jag bråkade med alla där inne också, haha så jävla kaxig. har nog fått det från elle

träffade även mike och martin, once again. så jävla roliga! haha
"& du, martin! vad fan gör du här som går i 3an ?!" , "HÅLL KÄFTEN!" hahah tack för den

-
GRATTIS ELLE! 16 år nu :D (lite mindre än en månad tills jag blir det! wiho

BYE! tack för allt igår tjejer & alla andra!

Inga kommentarer: