måndag, oktober 02, 2006

våldtäckt

Haha precis, våldtäckt. Det jag, jimmy och joel snackade om på några lektioner. Jag ville tjäna lite pengar så frågade dom om jag kunde göra si och så. & tydligen kunde jag få det och stämma en viss person på lite pengar haha. det lät lite lockande men inte min stil att göra det haha.
vi kom även på att jag skulle nog börjat skratta om jag hade blivit våldtagen, bevis på rasterna när joel håller på med mig! ;p och att om jag skulle blivit våldtagen skulle jag våldtagit tillbaka HAHA. lite kul var det i alla fall !
-


ladda musik, det har jag gjort hela kvällen typ. det behövdes!
-

http://www.youtube.com/watch?v=kHAOr940G_s
oh stewie i family guy älskar verkligen sin mamma hahaha


* can you love someone more than your own life? yes, 'cause i do.
* sometimes we all had bad and good times. but for the moment everything is good(bright) for me!
* for the moment i feel like i'm in heaven?