onsdag, oktober 04, 2006

turdag? 4/10

det stod i någon skvallertidning att det skulle vara min turdag idag. vet inte om det stämmer precis, men inte har något fel gått än så länge? men när jag tänker på hur dagen har varit så stämmer det lite att man haft tur. på eng - trodde vi skulle läsa upp vår fakta för hela klassen, men så blev det inte. bara små grupper. såg honom, träffade axel & karl som jag inte brukar göra och ville idag! fast axel hade inte min kalender med, men inte riktigt någon skada skedd än. annars har det väl varit en bra dag (: hoppas det fortsätter så.

* när man kommer hem ska det pluggas som det aldrig gjort förr!
- matte ! (prov imorgon)
- valanalysen
- historia
- spanska
- kanske lite sp- intro?

får se om jag hinner allt! måste i alla fall göra matte, spanska, historian och valanalysen!