fredag, april 05, 2013

5/4 fredag

Jag och Louise hade i alla fall jättekul igår när vi "pluggade", var så trött och glöttiga haha. Snackade om massa saker vi varit med om på våra restauranger och skrattade åt nästan allt vi sa. Det var roligare än det låter ;) det var tydligen en kille som hade slängt i en råtta i fritösen på deras jobb så de fick stänga ner allt ett par dagar haha så sjuka människor det finns....
I alla fall, idag när vi vaknade så direkt utan att säga god morgon eller kolla på mig ens så säger Louise (min rumskamrat då) från ingenstans: jag måste dricka redbull!! Haha det lät så kul..
Annars har det varit en nervös dag hela dagen idag. De på kursen drog ut med att ha provet SIST på dagen... Störigt. Det gick super dock, kom med på Dean's List :D bäst resultat i klassen woop woop, så fick er fint sms av chefen sen. Nice!
Nu är jag hemma och ska sova. Jobb igen imorgon 06-15. God natt









Inga kommentarer: