måndag, mars 18, 2013

Måndag 18/3

Och så var det en ny vecka - igen. Tiden går så fort nu för tiden, vet inte om det har med att jag börjar bli äldre eller om jag har fullt upp hela tiden helt enkelt haha. Är hemma från Nambia (Afrika) nu och det känns både kul och tråkigt att vara tillbaka. Uppskattar att träffa min familj och vänner igen men samtidigt är saknaden otroligt stor till alla där borta på Harnas - djuren, personalen och vännerna man skaffat där borta. 

Kan ju med handen på hjärtat säga att Namibia, Harnas har förändrat mig som peroson på denna korta tid. Inser verkligen vad som är viktigt för mig nu, och hoppas hålla kvar vid det. Vad som är viktigt att lägga ner tid på och även på vem. Är så glad för vad jag har fått vara med om. & lovar att detta inte är sista gången jag kommer resa och jobba som volontär.

Inga kommentarer: