söndag, april 15, 2012

15 april

Dagens hiss:
Mogwai har godast mat i stan! (enligt mig) älskar att de har lätta & enkla men goda och lite finare rätter och bra för ett bra pris. de har gourmet pizzor, pastarätter, sallader, efterrätter osv.. sen är det väl ett plus att det är en bar så det är alltid folk där. kan ju även rekommendera pastapesto kycklingen där! cpgod.

Dagens diss:
Bonasera! för ett år sedan hade jag aldrig ätit där innan men nu på senaste året har jag ätit där ett par ggr och blivit besviken var gång.. okej det är inte äckligt men för de priserna borde de ha en utmärkelse i sina smakupplevelser vilket jag ej fått ännu.. jag hade riktigt stora förväntningar på bonasera då de jag pratat med har ätit där tycker det är en av de bästa restaurangerna i stan. jag beställde en lasagne sist jag var där (okej kan va svårt att få en bra lasagne på en restaurang men tänkte ge dem en chans) och nej, den va helt geggig med köttfärsen och plattorna.. de va helt överkokta. i alla fall, synd! hoppas på godare mat nästa gång där ;) nu ska jag dock inte bara klaga utan de är sjukt mysigt där då både belysningen och möbleringen är perfekt och och bra service med trevlig personal!

Inga kommentarer: