måndag, mars 05, 2012

food

jag har ju velat gå ner i vikt ett tag och har gått ner 4 kg. jättenöjd men det var ju inte riktigt det sättet jag ville gå ner på haha blev ju sjuk aka magsjuk så spydde och bajsade ut varenda partikel i min kropp haha fyfan :) annars har jag ändrat min frukost lite och skippat brödet (för jag får ändå så svullen mage av vitt bröd), käkar filmjölk nu istället. blir ca 2-2,5 dl som är 90-112 kalorier och så ett kokt ägg till det som innehåller 85 kalorier. har blivit lite smått besatt av att räkna kalorier som inte är så bra. lev gott och ätt gott är mitt motto, men det gör jag ändå haha försöker bara undvika det onyttiga och byter ut det mot annat istället, så som vitt bröd mot mörkt eller knäckebröd, godis skippar jag och läsk (!!!) ja osv ;) får se hur länge det håller! :) haha

Inga kommentarer: