torsdag, februari 09, 2012

längtar mig bort

nu vill jag bara att tiden ska gå fort och jag ska få jobba en massa extra! haha älskar att jobba. vill egentligen jobba mer än vad jag gör nu.. ska se om jag kan fixa ett extra jobb i ca två månader och spara ihop lite extra cash. ska ju göra en del i vår/sommar... blir antagligen new york i maj, två veckor på  mallorca i sommar och sen stockholm aka coldplay i augusti några dagar.. blir ju en del man får spara ihop faktiskt ;)

och tal på något helt annat.. har ju försökt gå ner i vikt och har gått ner 3 kg nu. ska gå ner 3-4 kg till! yey. ska bli schmal igen haha. bryr mig egentligen inte om siffran men vill bli fit då?!... ska till SATS imorgon och försöka fixa det. sen blir det hårdträning, bor ju 5 ifrån så ska inte vara så svårt haha :)

Inga kommentarer: