tisdag, december 13, 2011

13/12

lucia idag och dagen har börjat bra! vaknade 06.45 på min halv lediga dag. fråga mig inte varför. pigg som jag var drog jag till konditoriet och köpte bullar till mig och fredde! hämtade även en kaffe och yoghurt till honom då han inte äter mina "barn-yoghurtar" som jag redan hade hos honom haha. blev en mysig lucia frukost med lite tv-tittande innan han drog till jobb :

efter det var jag hos min bror och var där en stund. bjöd på spaaghetti och köttfärssås. fyfan vad god! bäst på att laga mat. nom nom. hämtade även ut mina nycklar som försvunnit för två helger sen... hrmpf. lite halvt sådär skit i nycklarna, men jackan?! nej men jättetacksam över den som lämnade nycklarna! köpte även blommor på vägen hem till fredde för han är så snäll&fin. mmmm fina! hoppas han inte läser detta? haha. fail i så fall. annars har jag kollat klart på harry potter filmen - the last one! aaargh. äntligen klar med filmerna :) & om en timme blir det jobb. underskattad dag ;)

Inga kommentarer: