tisdag, november 22, 2011

tisdag och falskhet

nästan en vecka sedan jag skrev här! lite laziness från min sida. men som sagt, jobbar så mycket för tillfället vilket är bra för då vet man att cashen rullar in som det ska, det går bra nu ;) annars är jag sjukt besviken på helgen!

jag var ute i lördags med johanna. hennes sista helg innan thailand. var sådär taggade dock, men vi hade kul tillsammans. men folk som beter sig otrevligt har inget att göra i mitt liv och förstör kvällar som denna, och därmed blir kvällen förstörd. sjukt ONÖDIG energi att lägga på men stör mig oerhört mycket på falskhet. finns inget värre än det. antingen så hälsar man på mig eller inte alls. finns inget mellanting där (kanske om man inte såg att det var jag nån gång haha). men bara för att jag och johanna står på "deras" platser så SNEEEAAR en person otroligt mycket för att vi råkar stå på dennes supar-plats och kan ej hälsa och tränger in sig otrevligt så fort johanna lämnar platsen haha. alltså scusi scusi. problemet i själva sig är inte att personen snear utan att denne ALLTID hälsar på mig och är såååå trevlig när jag är med fredrik. men när han inte är med är det nått helt annat. haha alltså falska falska människor! t.o.m gästerna på jobb uppför sig bättre. men som sagt, vissa har ju så jälva dåligt självförtroende att de måste uttrycka det så här. tycker faktiskt synd om sådana... but i had wrong.

Inga kommentarer: